Дійсно, для чого мені потрібна Асоціація і взагалі – чи маю я потребу з кимось об’єднуватись?

На справді,  аргументів на користь об’єднання зусиль є достатньо, деякі з них  досить очевидні, а деякі не такі явні, але дуже вагомі. Я розмислювала над цим питанням, стоячи у пробці після роботи і спостерігаючи обличчя людей в автівках, що разом зі мною очікували, коли почнеться рух.

Але, все по порядку. Почнемо з аргументів, які лежать на поверхні, але від того не втрачають своєї сили.

  1. «Разом і батька легше бити» – народна мудрість, яка сторіччями залишається актуальною. Яким би «крутим» бізнесменом і сильною особистістю ви не були, зрушити заскорузлі маховики, що регулюють ринок, пролобіювати нові закони і навіть зрушити з місця залізобетонні звички населення одному не під силу. Інша справа – пять, десять, двадцять однодумців, що працюють в одному секторі і переймаються загальними проблемами. Це вже громада, а у громади більше можливостей и голос чутніший.
  2. «Одна голова – добре, а дві, п’ять, десять…» — набагато краще. Об’єднання знань і навичок, обмін досвідом, спільні brain storms для вирішення загальних задача – колосальний і вартісний ресурс. Разом можна проводити семінари, навчання, запрошувати фахівців з різних питань для допомоги в розв’язанні проблем.
  3. «В складчину — дешевше». Це навіть не народна мудрість, а констатація факту. Придбання дорогих методичних рекомендацій, заказ лабораторних досліджень, навіть підписка на фахові видання і створення бібліотеки – все це на так сильно відібється на бюджеті, якщо робити це суспільно.
  4. «Знаю – значить довіряю». Це питання стосується пізнаванності бренда і рівня довіри до нього. Реклама і ПР, просування в інтернеті, формування і підтримка керованого пізнаванного іміджу. Все це складно, вимагає від компанії штату фахівців і неабияких витрат. Якщо ви маєте власний інтернет-ресурс в відвідуванням 400-600 тисяч на місяць, ви знаєте, скільки «головного болю» та коштів це вимагає. А виставки, а семінари, конференції, круглі столи тощо. Набагато зручніше, ефективніше і дешевше доручити цю роботу фахівцям, які будуть методично, щодня думати про задачу розвитку ринку функціонального та здорового харчування, формування суспільної думки та лобіювати ваші інтереси, спілкуючись з загалом. Не лише ваші особисті, а галузі в цілому, бо без формування розуміння і потреби населення в якісній корисній їжі розвиватись буде складно.
  5. «Скажи мені, хто твій друг?» Сьогодні ми формуємо команду однодумців, які прагнуть працювати на теренах цивілізованого ринку харчових продуктів, що не лише є безпечними, але й приносять користь людям. На жаль, перед учасниками цього сегменту стоїть задача не просто розвитку свого підприємства, а й проблема формування суспільної думки, корегування законодавства тощо. І для цього потрібна підтримка зацікавлених сторін. Нашими партнерами на сьогодні є Центр Громадського здоров’я МОЗ, задачою якого саме і є підвищення рівня здоров’я населення, а здорове харчування – невід’ємна складова в цьому процесі. Ми співпрацюємо з громадськими об’єднаннями, пацієнтськими організаціями тощо, які також зацікавлені в розвитку сегмента функціонального і здорового харчування і мають намір сприяти в цій складній справі. Ми чекаємо на вас!

А тепер – неочевидне.

Я розмислювала над цим питанням, стоячи у пробці після роботи і спостерігаючи обличчя людей в автівках. Напевно тим, хто їде додому після важкого дня в комфортній автівці, також я к і мені  хочеться, щоб справи йшли стабільно, а вони їхали спокійно, тому що хтось ці справи робить і не кине мене, поки я отак їду до дому або в відрядження, або, не приведи боже, в мене виникли особисті проблеми. Але поруч зі мною, одним шляхом їдуть інші машини, я бачу інші обличчя і і я хочу розуміти, хто зі мною поруч, хто обганяє, хто на моє місце тулиться, хто підріже на повороті. І мені так хочеться, щоб поручь зі мною їхали культурні водії, які не несуть небезпеку, які дотримуються правил, а якщо в мене спустить колесо – допоможуть мені не застрягти в калюжі на всю ніч.

Сьогодні ми з вами стоїмо біля початку невторованої дороги, яка пролягає в непередбаченій місцевості з не самим доброзичливим оточенням. І нам належить побудувати рівну, пряму дорогу, створити на цій дорозі цивілізований рух за правилами, щоб не стояти в пробках і щоб не скакати по купинах не передбаченості.

Про асоціацію